0

Úvodné ustanovenia

Internetový obchod www.astroobchod.sk firmy Vedius Soft s.r.o. sa riadi Nákupným poriadkom, ktorý presne stanovuje práva a povinnosti prevádzkovateľa (predávajúceho) a zákazníka (kupujúceho). Právne vzťahy založené uzavretím zmluvy o kúpe veci ponúkané v našom internetovom obchode sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka o uzatváraní zmlúv za použitia prostriedkov komunikácie na diaľku - elektronickej pošty.

Identifikačné údaje spoločnosti:

Neodosielajte na túto adresu reklamácie alebo vrátený tovar!
Vedius Soft s.r.o.
IČO: 27440354
DIČ: SK27440354
Kurta Hubera 1063/3
19600 Praha 9
Neodosielajte na túto adresu reklamácie alebo vrátený tovar!

Tovar a ceny

Katalóg tovaru, bežne dodávaného predávajúcim je na internetových prezentáciách (www.novedalekohledy.cz, www.astroobchod.cz, www.astroobchod.sk) a má informatívny charakter. Všetky zverejnené informácie v katalógu, napr. popisy, špecifikácie, fotografie tovaru, dodacia doba sú iba orientačné. Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých položiek tovaru.

Ceny tovaru na internetových prezentáciách sú aktuálne platné pre položky, ktoré sú bežne na sklade. Kupujúci si ich môže overiť pri jednotlivých položkách tovaru. Ceny sú uvádzané vrátane DPH. Pri položkách, ktoré bežne nie sú skladom a sú na objednávku, sú ceny závislé na vývoji finančného trhu, nezávisle na vôli predávajúceho a z toho dôvodu si predávajúci vyhradzuje právo na zmenu ich ceny, vr. zmeny dodatočné, po prijatí objednávky. O akejkoľvek zmene cien má Kupujúci právo byť informovaný. Pri tovare, ktorý nie je bežne skladom, vyžaduje špecifické úpravy alebo je iba na objednávku, môže byť požadovaná nevratná záloha vo výške 40% z predajnej ceny tovaru. Podrobnosti sú oznamované na dotaz alebo po zaslaní objednávky.

Objednávka, uzatvorenie kúpnej zmluvy

Zmluva o kúpe veci ponúkanej naším internetovým obchodom je uzatvorená okamihom obdržania Vašej objednávky. Kupujúci podaním objednávky potvrdzuje súhlas s týmito obchodnými podmienkami.

Po obdržaní riadne vyplnenej objednávky Vám náš internetový obchod formou elektronickej pošty potvrdí, že Vaša objednávka bola prijatá.

Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v objednávke. Tovar je následne prevzatý osobne v našej predajni alebo dobierkou prostredníctvom špedičnej firmy.

Tovar sa stáva majetkom kupujúceho v okamihu jeho prevzatia za podmienky zaplatenia kúpnej ceny a prípadne poštovného.

Podaním záväznej objednávky kupujúci súhlasí s archivovaním jeho osobných dát a údajov o jeho nákupoch.

Kupujúci prejavuje spolu so súhlasom s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami aj súhlas so zasielaním informácií o pripravovaných aktivitách spoločnosti (tj novinkách, zľavách, súťažiach, akciách a pod).

Zaplatenie

1. Prijímame platby v hotovosti, dobierkou, bankovým prevodom, kartami Viza, MasterCard.
2. Objednávky na dobierku odosielame ihneď.

Dodanie

1. Dodanie sa vykonáva kuriérskou službou.
2. Všetky výrobky sú dodávané balené v pevnej krabici s výplňou podľa štandardov balenia optických prístrojov.
3. Objednávka bude doručená na adresu, ktorú určíte v objednávkovom formulári. Odoslanie objednávky sa vykonáva počas 1-2 pracovných dní po obdržaní platby (na dobierku odosielame ihneď).

Reklamačný poriadok

Pokiaľ zákazník zistí na dodanom tovare vadu alebo je tovar dodaný chybne či je dodávka neúplná, prevádzkovateľ sa zaväzuje riadne podanú reklamáciu riešiť v čo najkratšom možnom termíne (maximálne však do 30tich dní od prijatia reklamácie). Reklamovaný tovar musí byť kompletný, zabalený (pokiaľ možno) v pôvodnom obale. Beh lehoty na vybavenie reklamácie začína až odo dňa dodania tovaru.

Reklamovaný tovar nesmie byť mechanicky poškodený a nesmú byť porušené sériové čísla a plomby výrobcu, pokiaľ nimi je tovar opatrený.

Reklamácia sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Daňový doklad slúži zároveň ako dodací a záručný list. V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej lehoty vadu, má právo na reklamáciu.

Reklamácia bude vybavená najdlhšie do 30 dní od jej uplatnenia. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote má spotrebiteľ právo na výmenu veci za rovnakú novú bezchybnú vec, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Výber medzi výmenou veci a odstúpením od zmluvy patrí spotrebiteľovi.

Uplatnenie reklamácie

Daňový doklad slúži zároveň ako dodací a záručný list.

V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej lehoty vadu, má právo na reklamáciu.

Reklamačný formulár aktivujete kliknutím na tlačidlo "Reklamácia", vyplníte potrebné údaje na dokončenie a odoslanie formulára:

Reklamáciu je možné uplatniť iba poštou na adrese:

Vedius Soft s.r.o.
Hlavní 209/36
25064 Měšice (u Prahy)
Czech Republic

tel. +420 737 995 070 (Po-Pia 10.00-14.00)

 

Vrátenie tovaru

Odstúpenie od dištančnej kúpnej zmluvy v lehote 14 kalendárnych dní.

Formulár aktivujete kliknutím na tlačidlo "Vrátenie tovaru do 14 dní", vyplníte potrebné údaje na dokončenie a odoslanie formulára:

Dištančnou kúpnou zmluvou sa rozumie kúpna zmluva, ku ktorej uzavretiu došlo medzi Kupujúcim a Predávajúcim prostredníctvom vzdialených komunikačných prostriedkov, napríklad prostredníctvom nákupu Tovaru v e-shope Predávajúceho.

Kupujúci – spotrebiteľ (fyzická osoba) má právo odstúpiť od dištančnej kúpnej zmluvy v lehote 14 kalendárnych dní od prevzatia Tovaru.

Kupujúci - spotrebiteľ je povinný Tovar vrátiť Predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa, keď oznámil Predávajúcemu svoj zámer na odstúpenie od dištančnej kúpnej zmluvy. Oznámenie musí byť vykonané zo strany Kupujúceho – spotrebiteľa preukázateľným spôsobom, písomne napr. formou elektronickej komunikácie na e-mailovú adresu Predávajúceho alebo prostredníctvom poštovej zásielky na adresu Predávajúceho. Obsah oznámenia musí nesporne preukazovať vôľu Kupujúceho – spotrebiteľa na odstúpenie od dištančnej kúpnej zmluvy.

Kupujúci – spotrebiteľ je povinný voliť najmenej nákladný spôsob dodania Tovaru Predávajúcemu. V takom prípade má Kupujúci – spotrebiteľ právo nárokovať si náhradu trov konania.

Kupujúci – spotrebiteľ, ktorému bol Tovar dodaný prostredníctvom prepravnej služby môže vratku Tovaru realizovať opäť prostredníctvom prepravnej služby.

Predávajúci má povinnosť Kupujúcemu – spotrebiteľovi vrátiť kúpnu cenu v lehote 14 kalendárnych dní od vrátenia Tovaru. Kúpna cena môže byť Predávajúcim znížená o sumu zodpovedajúcu strate, ktorá na Tovar vznikla bežným používaním. Vrátenie kúpnej ceny prebieha rovnakým spôsobom ako bola Kupujúcim – spotrebiteľom uhradená. Iný spôsob vrátenia kúpnej ceny je možné vykonať len s výslovným súhlasom Kupujúceho – spotrebiteľa.

Spôsob odstúpenia od zmluvy. Pokiaľ vám vzniklo právo na odstúpenie od zmluvy a chcete od zmluvy odstúpiť, môžete tak urobiť formou jednostranného právneho konania, ktoré nám doručíte, najlepšie potom

- vyplnením vzorového formulára pre odstúpenie od zmluvy
- poštou na adresu prevádzky,
- e-mailom na našu e-mailovú adresu.

Vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy. Ak odstúpite od zmluvy, ste povinní nám tovar vrátiť najlepšie súčasne s odstúpením od zmluvy, najneskôr do 14 dní od doručenia odstúpenia a to najlepšie
- odoslaním tovaru na adresu ktorejkoľvek našej prevádzky,
- osobne v prevádzke.
Tovar nám musíte vrátiť nepoškodené, neznečistené, neopotrebené a nejaviace známky používania, vrátane všetkého príslušenstva a dokumentácie, pokiaľ možno v pôvodnom obale. Zároveň ste povinní vrátiť nám aj všetky darčeky a bonusy, ktoré ste obdržali na základe zrušenej zmluvy.

Zašlite tovar na adresu prevádzky:

Vedius Soft s.r.o.
Hlavní 209/36
25064 Měšice (u Prahy)
Czech Republic

tel. +420 737 995 070 (Po-Pia 10.00-14.00)

Záruka

Položky predstavené v internetovom obchode www.astroobchod.sk, majú oficiálnu záruku výrobcu. Záruka sa nevzťahuje na niektoré príslušenstvo, spotrebné materiály a pod. Štandardná záruka tovaru je 2 roky. S nárokom na uplatnenie záruky sa kupujúci obráti na príslušné servisné stredisko alebo výrobok zasielajte na adresu internetového obchodu.

Informácie o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov

Vážení zákazníci týmto si Vás dovoľujeme informovať o tom, že prípadné spory, ktoré vzniknú medzi Vami a našou spoločnosťou, resp. všetky Vaše požiadavky a pod., sa vždy snažíme riadne prerokovať a vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.

Pokiaľ by sa však nepodarilo Vaše nároky uspokojiť a vznikol tak medzi Vami a našou spoločnosťou spor, máte právo na tzv. mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy o predaji nášho tovaru alebo zo zmluvy o poskytovaní našich služieb (ďalej len „spotrebiteľský spor“).

V prípade spotrebiteľského sporu týkajúcich sa predaja nášho tovaru či poskytovania našich služieb je pre mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu príslušná Česká obchodná inšpekcia - www.coi.cz („ČOI“), na ktorú sa môžete obrátiť ohľadom akéhokoľvek spotrebiteľského sporu. Môžu vznikať aj ďalšie tzv. poverené osoby/subjekty k mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov, pri ktorých je možné tiež mimosúdne riešenie začať – riešiť.

Postup pri mimosúdnom riešení spotrebiteľského sporu je taký, že sa začína na návrh spotrebiteľa v COI (prípadne iné poverené osoby), ktorý musí obsahovať identifikačné údaje strán sporu (Vaša a naša), úplné a zrozumiteľné vykreslenie rozhodných skutočností (čo je sporné), označenie , čoho sa navrhovateľ (Vy) domáha (napr. vrátenie kúpnej ceny, výmeny tovaru a pod.), dátum, kedy navrhovateľ uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u predávajúceho prvýkrát (napr. prvá reklamácia), vyhlásenie, že vo veci nerozhodol súd, nebol vydaný rozhodcovský nález a nebola uzavretá dohoda strán v rámci mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu a ani sa nezačalo konanie pred súdom, rozhodcovské konanie alebo mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu podľa tohto zákona, dátum a podpis navrhovateľa (Váš).

K návrhu sa priloží doklad o skutočnosti, že sa navrhovateľovi nepodarilo spor vyriešiť priamo (napríklad naša korešpondencia a pod.), a ďalšie písomnosti dokladajúce tvrdené skut

Zásady zpracování osobních údajů